Berichten versturen via de rittenregistratie app van Cartracker was al mogelijk. Je kunt als beheerder van het systeem berichten versturen naar berijders die gebruik maken van de Cartracker-app. Berijders kunnen via de app reageren. De wagenparkbeheerder of manager ontvangt het bericht reactie in de berichtenbox in ons fleetmanagement portaal. Omdat niet alle beheerders continu ingelogd zijn, zorgt dit ervoor dat er ongelezen berichten ontstaan. Daarom heeft Cartracker het makkelijker gemaakt.
Wanneer een berijder een bericht verstuurd via de kilometerregistratie app, ontvangt de beheerder dit bericht in de berichtenbox op de web-portal. Als de beheerder niet reageert, zien wij het bericht als ongelezen. De beheerder ontvangt dan een e-mail met het ongelezen bericht. De wagenparkbeheerder kan dan antwoorden op het bericht, door te reageren op de e-mail. Ons systeem zorgt ervoor dat het antwoord via de app binnenkomt bij de berijder. Zo zorg je ervoor dat je altijd in contact blijft met jouw bestuurders!
Wil je meer weten over onze oplossingen? Neem contact met ons op!